Oferujemy usługę stabilizacji podsypki kolejowej, inaczej klejenie tłucznia kolejowego na drogach kolejowych. Technologia polega na wykonaniu zewnętrznego natrysku specjalistyczną żywicą poliuretanową pryzmy tłucznia tworząc cienką powłokę na powierzchni ziaren kruszywa. Stabilizacja powstaje w wyniku sklejenia ze sobą punktów stycznych poszczególnych ziaren.
TECHNOLOGIE
Technologia klejenia tłucznia dedykowana jest do następujących obszarów zastosowania:
Odcinki dużych prędkości – strefy narażone na podrywanie tłucznia podczas przejazdów z dużymi prędkościami (w szczególności w tunelach i w momentach mijania się taboru)
Strefy przejściowe – mosty, tunele, skrzyżowania – sklejenie podsypki w nefralgicznym punkcie styku sztywnego układu z elastycznym podtorzem
Strefy obciążenia łuku – zabezpieczenie podbudowy torów i podkładów, szczególnie w miejscach przejazdów ciężkich towarowych składów
Rozjazdy i skrzyżowania – zabezpieczenie tłucznia przed przemieszczaniem się w tych newralgicznych miejscach
Naprawy podbudowy – stabilizacja podsypki narażonej na obsuwanie się w wyniku remontów sąsiednich torów lub awarii torowisk bez konieczności wstrzymywania ruchu
Dzikie przejścia – uszkodzenia nasypu powstałe wskutek ingerencji pieszych
Zabezpieczenie dróg ewakuacyjnych i awaryjnych przy torach szynowych i tunelach
Zachowanie ciągłości przejazdu na sąsiednim torze poprzez zabezpieczenie kruszywa przed obsypywaniem
Zespół inżynierów i specjalistów branży geotechnicznej specjalizującej się w stabilizacji i wzmocnienia podłoża gruntowego przy pomocy technologii iniekcji geopolimerowej. Świadczymy także usługi w zakresie innych systemów stabilizacji gruntu m.in. iniekcji na bazie cementów specjalistycznych, mikropali, pali.